Διαλέξεις Καλεσμένων, Τμήμα Πληροφορικής
Lecture at AUEB on February 2nd, 2016Διαλέξεις Καλεσμένων, Τμήμα Πληροφορικής
Lecture at AUEB on February 2nd, 2016Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας των δικτύων Η/Υ και του Intrnet. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα όπως τα βασικά δομικά στοιχεία ενός δικτύου, τα διεθνή πρότυπα ISO/OSI και TCP/IP, τα επτά (7) επίπεδα της στρωματοποιημένης αρχιτεκτονικής, τεχνολογίες δικτύων κορμού, τςνολογίες δικτύων πρόσβασης, δρομολόγηση και διευθυνσιοδότηση, καθώς και οι βασικές υπηρεσίες web (HTTP) και e-mail.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας των δικτύων Η/Υ και του Intrnet. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα όπως τα βασικά δομικά στοιχεία ενός δικτύου, τα διεθνή πρότυπα ISO/OSI και TCP/IP, τα επτά (7) επίπεδα της στρωματοποιημένης αρχιτεκτονικής, τεχνολογίες δικτύων κορμού, τςνολογίες δικτύων πρόσβασης, δρομολόγηση και διευθυνσιοδότηση, καθώς και οι βασικές υπηρεσίες web (HTTP) και e-mail.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας των δικτύων Η/Υ και του Intrnet. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα όπως τα βασικά δομικά στοιχεία ενός δικτύου, τα διεθνή πρότυπα ISO/OSI και TCP/IP, τα επτά (7) επίπεδα της στρωματοποιημένης αρχιτεκτονικής, τεχνολογίες δικτύων κορμού, τςνολογίες δικτύων πρόσβασης, δρομολόγηση και διευθυνσιοδότηση, καθώς και οι βασικές υπηρεσίες web (HTTP) και e-mail.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας των δικτύων Η/Υ και του Intrnet. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα όπως τα βασικά δομικά στοιχεία ενός δικτύου, τα διεθνή πρότυπα ISO/OSI και TCP/IP, τα επτά (7) επίπεδα της στρωματοποιημένης αρχιτεκτονικής, τεχνολογίες δικτύων κορμού, τςνολογίες δικτύων πρόσβασης, δρομολόγηση και διευθυνσιοδότηση, καθώς και οι βασικές υπηρεσίες web (HTTP) και e-mail.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας των δικτύων Η/Υ και του Intrnet. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα όπως τα βασικά δομικά στοιχεία ενός δικτύου, τα διεθνή πρότυπα ISO/OSI και TCP/IP, τα επτά (7) επίπεδα της στρωματοποιημένης αρχιτεκτονικής, τεχνολογίες δικτύων κορμού, τςνολογίες δικτύων πρόσβασης, δρομολόγηση και διευθυνσιοδότηση, καθώς και οι βασικές υπηρεσίες web (HTTP) και e-mail.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας των δικτύων Η/Υ και του Intrnet. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα όπως τα βασικά δομικά στοιχεία ενός δικτύου, τα διεθνή πρότυπα ISO/OSI και TCP/IP, τα επτά (7) επίπεδα της στρωματοποιημένης αρχιτεκτονικής, τεχνολογίες δικτύων κορμού, τςνολογίες δικτύων πρόσβασης, δρομολόγηση και διευθυνσιοδότηση, καθώς και οι βασικές υπηρεσίες web (HTTP) και e-mail.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας των δικτύων Η/Υ και του Intrnet. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα όπως τα βασικά δομικά στοιχεία ενός δικτύου, τα διεθνή πρότυπα ISO/OSI και TCP/IP, τα επτά (7) επίπεδα της στρωματοποιημένης αρχιτεκτονικής, τεχνολογίες δικτύων κορμού, τςνολογίες δικτύων πρόσβασης, δρομολόγηση και διευθυνσιοδότηση, καθώς και οι βασικές υπηρεσίες web (HTTP) και e-mail.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στα βασικά μαθησιακά αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα ψηφιακό μάθημα. Αναλύουμε το κάθε αντικείμενο και δίνοπυμε παραδείγματα. Παρουσιάζεται το θέμα των μεταδεδομένων, δηλαδή συνοδευτικών επεξηγηματικών δεδομένων για λόγους αναζήτησης. Παρουσιάζεται η κατηγοροιοποίηση ψηφιακών μαθημάτων ανάλογα αν περιέχουν βιντεοδιαλέξεις ή όχι. Παρουσιάζονται τα βασικά μαθησιακά αντικείμενα και η χρήσης τους. Τέλος παρουσιάζεται το εργαλείο επεξεργασίας ήχου, audacity για την επεξεργασία του ήχου των διαλέξεων και την ενσωμάτωσή τους από τον Εκπαιδευτή σε συγχρονισμένες διαφάνειες.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στα βασικά μαθησιακά αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα ψηφιακό μάθημα. Αναλύουμε το κάθε αντικείμενο και δίνοπυμε παραδείγματα. Παρουσιάζεται το θέμα των μεταδεδομένων, δηλαδή συνοδευτικών επεξηγηματικών δεδομένων για λόγους αναζήτησης. Παρουσιάζεται η κατηγοροιοποίηση ψηφιακών μαθημάτων ανάλογα αν περιέχουν βιντεοδιαλέξεις ή όχι. Παρουσιάζονται τα βασικά μαθησιακά αντικείμενα και η χρήσης τους. Τέλος παρουσιάζεται το εργαλείο επεξεργασίας ήχου, audacity για την επεξεργασία του ήχου των διαλέξεων και την ενσωμάτωσή τους από τον Εκπαιδευτή σε συγχρονισμένες διαφάνειες.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στα βασικά μαθησιακά αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα ψηφιακό μάθημα. Αναλύουμε το κάθε αντικείμενο και δίνοπυμε παραδείγματα. Παρουσιάζεται το θέμα των μεταδεδομένων, δηλαδή συνοδευτικών επεξηγηματικών δεδομένων για λόγους αναζήτησης. Παρουσιάζεται η κατηγοροιοποίηση ψηφιακών μαθημάτων ανάλογα αν περιέχουν βιντεοδιαλέξεις ή όχι. Παρουσιάζονται τα βασικά μαθησιακά αντικείμενα και η χρήσης τους. Τέλος παρουσιάζεται το εργαλείο επεξεργασίας ήχου, audacity για την επεξεργασία του ήχου των διαλέξεων και την ενσωμάτωσή τους από τον Εκπαιδευτή σε συγχρονισμένες διαφάνειες.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.