Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το θέμα της συγγραφής HTML σελίδων με τη χρήση εργαλείων. Όλα τα εργαλεία διαχείρισης σελίδων HTML δίνουν τη δυνατότητα γραφικής επεξεργασίας μίας web σελίδας, όπως συμβαίνει σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου, όπως το MS Word. Ο κώδιακας HTML παράγεται αυτόματα, ενώ ο χρήστης επικεντρώνεται στην εμφάνιση (μορφοποίηση) της σελίδας.Το εργαλείο kompoZer είναι ένα αντιπροσωπευτικό εργαλείο αυτής της κατηγορίας και δίνει της δυνατότητα παρουσίασης όλων των θεμάτων συγγραφής και επεξεργασίας ιστοσελίδων και ιστότοπων. Εκτός από το εργαλείο παρουσιάζεται και η μεθοδολογία δημιουργία ιστοσελίδων και ιστότοπων (top-down design, bottom-up implementation). Παρουσιάζεταο το παράδειγμα δημιουργίας ενός Web-Portofolio και ταυτόχρονα παρουσιάζονται πρακτικά θέματα μορφοποίησης CSS.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στα βασικά μαθησιακά αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα ψηφιακό μάθημα. Αναλύουμε το κάθε αντικείμενο και δίνοπυμε παραδείγματα. Παρουσιάζεται το θέμα των μεταδεδομένων, δηλαδή συνοδευτικών επεξηγηματικών δεδομένων για λόγους αναζήτησης. Παρουσιάζεται η κατηγοροιοποίηση ψηφιακών μαθημάτων ανάλογα αν περιέχουν βιντεοδιαλέξεις ή όχι. Παρουσιάζονται τα βασικά μαθησιακά αντικείμενα και η χρήσης τους. Τέλος παρουσιάζεται το εργαλείο επεξεργασίας ήχου, audacity για την επεξεργασία του ήχου των διαλέξεων και την ενσωμάτωσή τους από τον Εκπαιδευτή σε συγχρονισμένες διαφάνειες.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στα βασικά μαθησιακά αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα ψηφιακό μάθημα. Αναλύουμε το κάθε αντικείμενο και δίνοπυμε παραδείγματα. Παρουσιάζεται το θέμα των μεταδεδομένων, δηλαδή συνοδευτικών επεξηγηματικών δεδομένων για λόγους αναζήτησης. Παρουσιάζεται η κατηγοροιοποίηση ψηφιακών μαθημάτων ανάλογα αν περιέχουν βιντεοδιαλέξεις ή όχι. Παρουσιάζονται τα βασικά μαθησιακά αντικείμενα και η χρήσης τους. Τέλος παρουσιάζεται το εργαλείο επεξεργασίας ήχου, audacity για την επεξεργασία του ήχου των διαλέξεων και την ενσωμάτωσή τους από τον Εκπαιδευτή σε συγχρονισμένες διαφάνειες.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στα βασικά μαθησιακά αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα ψηφιακό μάθημα. Αναλύουμε το κάθε αντικείμενο και δίνοπυμε παραδείγματα. Παρουσιάζεται το θέμα των μεταδεδομένων, δηλαδή συνοδευτικών επεξηγηματικών δεδομένων για λόγους αναζήτησης. Παρουσιάζεται η κατηγοροιοποίηση ψηφιακών μαθημάτων ανάλογα αν περιέχουν βιντεοδιαλέξεις ή όχι. Παρουσιάζονται τα βασικά μαθησιακά αντικείμενα και η χρήσης τους. Τέλος παρουσιάζεται το εργαλείο επεξεργασίας ήχου, audacity για την επεξεργασία του ήχου των διαλέξεων και την ενσωμάτωσή τους από τον Εκπαιδευτή σε συγχρονισμένες διαφάνειες.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στις βασικές αρχές καθολικού σχεδιασμού με συστηματικό τρόπο. Παρουσιάζονται τα βασικά προβλήματα προσβασιμότηατας στο περιεχόμενο από όλους και μελετώνται πρότυπα με βάση τα οποία διαχειριζόμαστε τα μαθησιακά αντικείμενα. Αναλύεται το πρότυπο Design4All και παρυσιάζονται οι βασικοί άξονες. Παρουσιάζονται πρακτικά θέματα δημιουργίας προσβάσιμου περιεχομένου σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και παρουσιάσεων. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται οι τρεις βασικές αρχές σχεδίασης καθολικού σχεδιασμού: Πολλαπλά μέσα – Αναπαράστασης (Representation) – Δρασης και Έκφρασης (Action & Expression) – Συμμετοχής (Engagement)Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στις βασικές αρχές καθολικού σχεδιασμού με συστηματικό τρόπο. Παρουσιάζονται τα βασικά προβλήματα προσβασιμότηατας στο περιεχόμενο από όλους και μελετώνται πρότυπα με βάση τα οποία διαχειριζόμαστε τα μαθησιακά αντικείμενα. Αναλύεται το πρότυπο Design4All και παρυσιάζονται οι βασικοί άξονες. Παρουσιάζονται πρακτικά θέματα δημιουργίας προσβάσιμου περιεχομένου σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και παρουσιάσεων. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται οι τρεις βασικές αρχές σχεδίασης καθολικού σχεδιασμού: Πολλαπλά μέσα – Αναπαράστασης (Representation) – Δρασης και Έκφρασης (Action & Expression) – Συμμετοχής (Engagement)Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στις βασικές αρχές καθολικού σχεδιασμού με συστηματικό τρόπο. Παρουσιάζονται τα βασικά προβλήματα προσβασιμότηατας στο περιεχόμενο από όλους και μελετώνται πρότυπα με βάση τα οποία διαχειριζόμαστε τα μαθησιακά αντικείμενα. Αναλύεται το πρότυπο Design4All και παρυσιάζονται οι βασικοί άξονες. Παρουσιάζονται πρακτικά θέματα δημιουργίας προσβάσιμου περιεχομένου σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και παρουσιάσεων. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται οι τρεις βασικές αρχές σχεδίασης καθολικού σχεδιασμού: Πολλαπλά μέσα – Αναπαράστασης (Representation) – Δρασης και Έκφρασης (Action & Expression) – Συμμετοχής (Engagement)Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Αποτελέσματα του Θερινού Σχολείου Επιχειρηματικότητας και ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών προτάσεων με τη μέθοδο Project. Αποτελέσματα του 1 ου Coding Bootcamp και ενθάρρυνση του προγραμματισμού μέσω της μεθόδου Project. Wikispaces: Η ηλεκτρονική πλατφόρμα που φέρνει κοντά μαθητές και καθηγητές και υποστηρίζει τη διεξαγωγή των Projects και τη βιωματική μάθηση στο Λύκειο. Διδακτική Πρόταση: Η παρουσίαση του Πολιτικού & των Ιδιοτήτων του στο Λύκειο μέσω της μεθόδου Project. Η εισαγωγή της Τέχνης στις δραστηριότητες της μεθόδου Project. Θεματική Ενότητα: Το Χρηματιστήριο.