Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στις βασικές αρχές καθολικού σχεδιασμού με συστηματικό τρόπο. Παρουσιάζονται τα βασικά προβλήματα προσβασιμότηατας στο περιεχόμενο από όλους και μελετώνται πρότυπα με βάση τα οποία διαχειριζόμαστε τα μαθησιακά αντικείμενα. Αναλύεται το πρότυπο Design4All και παρυσιάζονται οι βασικοί άξονες. Παρουσιάζονται πρακτικά θέματα δημιουργίας προσβάσιμου περιεχομένου σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και παρουσιάσεων. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται οι τρεις βασικές αρχές σχεδίασης καθολικού σχεδιασμού: Πολλαπλά μέσα – Αναπαράστασης (Representation) – Δρασης και Έκφρασης (Action & Expression) – Συμμετοχής (Engagement)Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στις βασικές αρχές καθολικού σχεδιασμού με συστηματικό τρόπο. Παρουσιάζονται τα βασικά προβλήματα προσβασιμότηατας στο περιεχόμενο από όλους και μελετώνται πρότυπα με βάση τα οποία διαχειριζόμαστε τα μαθησιακά αντικείμενα. Αναλύεται το πρότυπο Design4All και παρυσιάζονται οι βασικοί άξονες. Παρουσιάζονται πρακτικά θέματα δημιουργίας προσβάσιμου περιεχομένου σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και παρουσιάσεων. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται οι τρεις βασικές αρχές σχεδίασης καθολικού σχεδιασμού: Πολλαπλά μέσα – Αναπαράστασης (Representation) – Δρασης και Έκφρασης (Action & Expression) – Συμμετοχής (Engagement)Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στις βασικές αρχές καθολικού σχεδιασμού με συστηματικό τρόπο. Παρουσιάζονται τα βασικά προβλήματα προσβασιμότηατας στο περιεχόμενο από όλους και μελετώνται πρότυπα με βάση τα οποία διαχειριζόμαστε τα μαθησιακά αντικείμενα. Αναλύεται το πρότυπο Design4All και παρυσιάζονται οι βασικοί άξονες. Παρουσιάζονται πρακτικά θέματα δημιουργίας προσβάσιμου περιεχομένου σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και παρουσιάσεων. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται οι τρεις βασικές αρχές σχεδίασης καθολικού σχεδιασμού: Πολλαπλά μέσα – Αναπαράστασης (Representation) – Δρασης και Έκφρασης (Action & Expression) – Συμμετοχής (Engagement)Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Αποτελέσματα του Θερινού Σχολείου Επιχειρηματικότητας και ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών προτάσεων με τη μέθοδο Project. Αποτελέσματα του 1 ου Coding Bootcamp και ενθάρρυνση του προγραμματισμού μέσω της μεθόδου Project. Wikispaces: Η ηλεκτρονική πλατφόρμα που φέρνει κοντά μαθητές και καθηγητές και υποστηρίζει τη διεξαγωγή των Projects και τη βιωματική μάθηση στο Λύκειο. Διδακτική Πρόταση: Η παρουσίαση του Πολιτικού & των Ιδιοτήτων του στο Λύκειο μέσω της μεθόδου Project. Η εισαγωγή της Τέχνης στις δραστηριότητες της μεθόδου Project. Θεματική Ενότητα: Το Χρηματιστήριο.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Αποτελέσματα του Θερινού Σχολείου Επιχειρηματικότητας και ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών προτάσεων με τη μέθοδο Project. Αποτελέσματα του 1 ου Coding Bootcamp και ενθάρρυνση του προγραμματισμού μέσω της μεθόδου Project. Wikispaces: Η ηλεκτρονική πλατφόρμα που φέρνει κοντά μαθητές και καθηγητές και υποστηρίζει τη διεξαγωγή των Projects και τη βιωματική μάθηση στο Λύκειο. Διδακτική Πρόταση: Η παρουσίαση του Πολιτικού & των Ιδιοτήτων του στο Λύκειο μέσω της μεθόδου Project. Η εισαγωγή της Τέχνης στις δραστηριότητες της μεθόδου Project. Θεματική Ενότητα: Το Χρηματιστήριο.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Αποτελέσματα του Θερινού Σχολείου Επιχειρηματικότητας και ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών προτάσεων με τη μέθοδο Project. Αποτελέσματα του 1 ου Coding Bootcamp και ενθάρρυνση του προγραμματισμού μέσω της μεθόδου Project. Wikispaces: Η ηλεκτρονική πλατφόρμα που φέρνει κοντά μαθητές και καθηγητές και υποστηρίζει τη διεξαγωγή των Projects και τη βιωματική μάθηση στο Λύκειο. Διδακτική Πρόταση: Η παρουσίαση του Πολιτικού & των Ιδιοτήτων του στο Λύκειο μέσω της μεθόδου Project. Η εισαγωγή της Τέχνης στις δραστηριότητες της μεθόδου Project. Θεματική Ενότητα: Το Χρηματιστήριο.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Αποτελέσματα του Θερινού Σχολείου Επιχειρηματικότητας και ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών προτάσεων με τη μέθοδο Project. Αποτελέσματα του 1 ου Coding Bootcamp και ενθάρρυνση του προγραμματισμού μέσω της μεθόδου Project. Wikispaces: Η ηλεκτρονική πλατφόρμα που φέρνει κοντά μαθητές και καθηγητές και υποστηρίζει τη διεξαγωγή των Projects και τη βιωματική μάθηση στο Λύκειο. Διδακτική Πρόταση: Η παρουσίαση του Πολιτικού & των Ιδιοτήτων του στο Λύκειο μέσω της μεθόδου Project. Η εισαγωγή της Τέχνης στις δραστηριότητες της μεθόδου Project. Θεματική Ενότητα: Το Χρηματιστήριο.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Αποτελέσματα του Θερινού Σχολείου Επιχειρηματικότητας και ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών προτάσεων με τη μέθοδο Project. Αποτελέσματα του 1 ου Coding Bootcamp και ενθάρρυνση του προγραμματισμού μέσω της μεθόδου Project. Wikispaces: Η ηλεκτρονική πλατφόρμα που φέρνει κοντά μαθητές και καθηγητές και υποστηρίζει τη διεξαγωγή των Projects και τη βιωματική μάθηση στο Λύκειο. Διδακτική Πρόταση: Η παρουσίαση του Πολιτικού & των Ιδιοτήτων του στο Λύκειο μέσω της μεθόδου Project. Η εισαγωγή της Τέχνης στις δραστηριότητες της μεθόδου Project. Θεματική Ενότητα: Το Χρηματιστήριο.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας των δικτύων Η/Υ και του Intrnet. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα όπως τα βασικά δομικά στοιχεία ενός δικτύου, τα διεθνή πρότυπα ISO/OSI και TCP/IP, τα επτά (7) επίπεδα της στρωματοποιημένης αρχιτεκτονικής, τεχνολογίες δικτύων κορμού, τςνολογίες δικτύων πρόσβασης, δρομολόγηση και διευθυνσιοδότηση, καθώς και οι βασικές υπηρεσίες web (HTTP) και e-mail.Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας των δικτύων Η/Υ και του Intrnet. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα όπως τα βασικά δομικά στοιχεία ενός δικτύου, τα διεθνή πρότυπα ISO/OSI και TCP/IP, τα επτά (7) επίπεδα της στρωματοποιημένης αρχιτεκτονικής, τεχνολογίες δικτύων κορμού, τςνολογίες δικτύων πρόσβασης, δρομολόγηση και διευθυνσιοδότηση, καθώς και οι βασικές υπηρεσίες web (HTTP) και e-mail.