Βρέθηκαν 377 αποτελέσματα   RSS     Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές επεξεργασίας εικόνας με τη χρήση του εργαλείου GIMP. Αναλύονται θέματα όπως εισαγωγή κειμένου, βασικών αντικειμένων σχεδίασης (γραμμές, παραλληλόγραμμα, ελλειπτικά σχέδια, κύκλοι, κλπ), εισαγωγή εικόνων. Παρουσιάζεται μέσα από παραδείγματα η επεξεργασία των παραπάνω αντικειμένων όπως μετακίνηση, χρωματισμός, περιστροφή, εφέ, κλπ. Αναλύεται το θέμα των στρώσεων (layers) καθώς και προηγμένα θέματα όπως επεξεργασία προσώπου, ειδικά εφέ, κλπ.. Τέλος διδάσκεται η χρήση του εργαλείου ανοικτού κώδικα GIMP που είναι παρόμοιο με το γνωστό photoshop δίνοντας της δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν τα νασικά συστατικά στοιχεία αυτοής της μορφής των προγραμμάτων επεξεργασίας εικόνας. Στη συνέχεια παρουσιάζεται το εργαλείο wiki. Πρόκειται για εργαλείο συνεργασίας που δίνει τη δυνατότητα σε πολλούς χρήστες να επεξεργάζονται μία web σελίδα (σσ. wiki) και να αποτυπώνουν το αποτέλσμα της συνεργασίας τους. Παρουσιάζεται το εργαλείο δημιουργίας εκπαιδευτικών wikis, wikispaces και δίνονται βήμα-βήμα τα στάδια (μεθοδολογικά και τεχνικά) δημιουργίας ενός εκπαιδευτικού wiki.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:42:16 274
[Play] Σχεδιασμός Web σελίδων με τον kompoZer (1) (Ανδρούτσος ΑθανάσιοςΕΔΙΠ )

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το θέμα της συγγραφής HTML σελίδων με τη χρήση εργαλείων. Όλα τα εργαλεία διαχείρισης σελίδων HTML δίνουν τη δυνατότητα γραφικής επεξεργασίας μίας web σελίδας, όπως συμβαίνει σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου, όπως το MS Word. Ο κώδιακας HTML παράγεται αυτόματα, ενώ ο χρήστης επικεντρώνεται στην εμφάνιση (μορφοποίηση) της σελίδας.Το εργαλείο kompoZer είναι ένα αντιπροσωπευτικό εργαλείο αυτής της κατηγορίας και δίνει της δυνατότητα παρουσίασης όλων των θεμάτων συγγραφής και επεξεργασίας ιστοσελίδων και ιστότοπων. Εκτός από το εργαλείο παρουσιάζεται και η μεθοδολογία δημιουργία ιστοσελίδων και ιστότοπων (top-down design, bottom-up implementation). Παρουσιάζεταο το παράδειγμα δημιουργίας ενός Web-Portofolio και ταυτόχρονα παρουσιάζονται πρακτικά θέματα μορφοποίησης CSS.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:29:49 381
[Play] Σχεδιασμός Web σελίδων με τον kompoZer (2) (Ανδρούτσος ΑθανάσιοςΕΔΙΠ )

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το θέμα της συγγραφής HTML σελίδων με τη χρήση εργαλείων. Όλα τα εργαλεία διαχείρισης σελίδων HTML δίνουν τη δυνατότητα γραφικής επεξεργασίας μίας web σελίδας, όπως συμβαίνει σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου, όπως το MS Word. Ο κώδιακας HTML παράγεται αυτόματα, ενώ ο χρήστης επικεντρώνεται στην εμφάνιση (μορφοποίηση) της σελίδας.Το εργαλείο kompoZer είναι ένα αντιπροσωπευτικό εργαλείο αυτής της κατηγορίας και δίνει της δυνατότητα παρουσίασης όλων των θεμάτων συγγραφής και επεξεργασίας ιστοσελίδων και ιστότοπων. Εκτός από το εργαλείο παρουσιάζεται και η μεθοδολογία δημιουργία ιστοσελίδων και ιστότοπων (top-down design, bottom-up implementation). Παρουσιάζεταο το παράδειγμα δημιουργίας ενός Web-Portofolio και ταυτόχρονα παρουσιάζονται πρακτικά θέματα μορφοποίησης CSS.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:32:13 350
[Play] Σχεδιασμός Web σελίδων με τον kompoZer (3) (Ανδρούτσος ΑθανάσιοςΕΔΙΠ )

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το θέμα της συγγραφής HTML σελίδων με τη χρήση εργαλείων. Όλα τα εργαλεία διαχείρισης σελίδων HTML δίνουν τη δυνατότητα γραφικής επεξεργασίας μίας web σελίδας, όπως συμβαίνει σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου, όπως το MS Word. Ο κώδιακας HTML παράγεται αυτόματα, ενώ ο χρήστης επικεντρώνεται στην εμφάνιση (μορφοποίηση) της σελίδας.Το εργαλείο kompoZer είναι ένα αντιπροσωπευτικό εργαλείο αυτής της κατηγορίας και δίνει της δυνατότητα παρουσίασης όλων των θεμάτων συγγραφής και επεξεργασίας ιστοσελίδων και ιστότοπων. Εκτός από το εργαλείο παρουσιάζεται και η μεθοδολογία δημιουργία ιστοσελίδων και ιστότοπων (top-down design, bottom-up implementation). Παρουσιάζεταο το παράδειγμα δημιουργίας ενός Web-Portofolio και ταυτόχρονα παρουσιάζονται πρακτικά θέματα μορφοποίησης CSS.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:29:07 291
[Play] Εισαγωγή στα Ψηφιακά Μαθήματα (1) (Ανδρούτσος ΑθανάσιοςΕΔΙΠ )

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στα βασικά μαθησιακά αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα ψηφιακό μάθημα. Αναλύουμε το κάθε αντικείμενο και δίνοπυμε παραδείγματα. Παρουσιάζεται το θέμα των μεταδεδομένων, δηλαδή συνοδευτικών επεξηγηματικών δεδομένων για λόγους αναζήτησης. Παρουσιάζεται η κατηγοροιοποίηση ψηφιακών μαθημάτων ανάλογα αν περιέχουν βιντεοδιαλέξεις ή όχι. Παρουσιάζονται τα βασικά μαθησιακά αντικείμενα και η χρήσης τους. Τέλος παρουσιάζεται το εργαλείο επεξεργασίας ήχου, audacity για την επεξεργασία του ήχου των διαλέξεων και την ενσωμάτωσή τους από τον Εκπαιδευτή σε συγχρονισμένες διαφάνειες.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:22:40 318
[Play] Εισαγωγή στα Ψηφιακά Μαθήματα (2) (Ανδρούτσος ΑθανάσιοςΕΔΙΠ )

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στα βασικά μαθησιακά αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα ψηφιακό μάθημα. Αναλύουμε το κάθε αντικείμενο και δίνοπυμε παραδείγματα. Παρουσιάζεται το θέμα των μεταδεδομένων, δηλαδή συνοδευτικών επεξηγηματικών δεδομένων για λόγους αναζήτησης. Παρουσιάζεται η κατηγοροιοποίηση ψηφιακών μαθημάτων ανάλογα αν περιέχουν βιντεοδιαλέξεις ή όχι. Παρουσιάζονται τα βασικά μαθησιακά αντικείμενα και η χρήσης τους. Τέλος παρουσιάζεται το εργαλείο επεξεργασίας ήχου, audacity για την επεξεργασία του ήχου των διαλέξεων και την ενσωμάτωσή τους από τον Εκπαιδευτή σε συγχρονισμένες διαφάνειες.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:15:36 298
[Play] Εισαγωγή στα Ψηφιακά Μαθήματα (3) (Ανδρούτσος ΑθανάσιοςΕΔΙΠ )

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στα βασικά μαθησιακά αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα ψηφιακό μάθημα. Αναλύουμε το κάθε αντικείμενο και δίνοπυμε παραδείγματα. Παρουσιάζεται το θέμα των μεταδεδομένων, δηλαδή συνοδευτικών επεξηγηματικών δεδομένων για λόγους αναζήτησης. Παρουσιάζεται η κατηγοροιοποίηση ψηφιακών μαθημάτων ανάλογα αν περιέχουν βιντεοδιαλέξεις ή όχι. Παρουσιάζονται τα βασικά μαθησιακά αντικείμενα και η χρήσης τους. Τέλος παρουσιάζεται το εργαλείο επεξεργασίας ήχου, audacity για την επεξεργασία του ήχου των διαλέξεων και την ενσωμάτωσή τους από τον Εκπαιδευτή σε συγχρονισμένες διαφάνειες.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:29:34 256

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:27:35 353

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:25:57 283

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται μία εισαγωγή στο εκπαιδευτικό λογισμικό (LMS) Moodle. Παρουσιάζεται η δομή του εργαλείου, βασικοί όροι καθώς και οι τρόποι επεξεργασίας. Δημιουργείται ένα αρχικό παράδειγμα με την εισαγωγή βασικών μαθησιακών αντικειμένων. Αναλύεται η πλευρά του εκπαιδευόμενου καθώς και του Εκπαιδευτή.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:29:59 283

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:28:53 300

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:27:48 269

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται το 2ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται θέματα και εργαλεία δόμησης ενός ψηφιακού μαθήματος όπως ανέβασμα εγγράφου, ανέβασμα ιστοσελίδας, ανέβασμα βίντεο μέσα σε ενότητες διαλέξεων. Παρουσιάζεται επίσης το εργαλείο workshop που επιτρέπει peer-review εργασιών μεταξυ των εκπαιδευομένων.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:19:34 274

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:25:55 254

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:33:34 248

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:19:55 231

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:23:36 238

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:25:35 241

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται το 3ο μέρος του εργαλείου Moodle. Παρουσιάζονται προηγμένα θέματα, όπως Quiz, Activity completion, Badges, Assignment submission, δημιουργία και διαχείριση ομάδων και δίνονται παραδείγματα. Αναλύεται επίσης και εφαρμόζεται η μεθοδολογία του personalization στην εκπαίδευση.
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:19:06 237

Εισαγωγή στους Η/Υ-Παιδαγωγικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση , Τμήμα Πληροφορικής

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται μία εισαγωγή στις βασικές αρχές καθολικού σχεδιασμού με συστηματικό τρόπο. Παρουσιάζονται τα βασικά προβλήματα προσβασιμότηατας στο περιεχόμενο από όλους και μελετώνται πρότυπα με βάση τα οποία διαχειριζόμαστε τα μαθησιακά αντικείμενα. Αναλύεται το πρότυπο Design4All και παρυσιάζονται οι βασικοί άξονες. Παρουσιάζονται πρακτικά θέματα δημιουργίας προσβάσιμου περιεχομένου σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και παρουσιάσεων. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται οι τρεις βασικές αρχές σχεδίασης καθολικού σχεδιασμού: Πολλαπλά μέσα – Αναπαράστασης (Representation) – Δρασης και Έκφρασης (Action & Expression) – Συμμετοχής (Engagement)
Εξάμηνο: 8o 2015-11-25 00:25:24 372
Top